Dankzij de inzet van een gemotiveerde ploeg trainers, bestuursleden, vrijwilligers en een nieuw opgericht oudercomité herleeft het jeugdvoetbal op Jong Geraardsbergen. Dat er zal geïnvesteerd worden in de jeugd is een uitgemaakte zaak!

Zowel op sportief vlak als op vlak van infrastructuur gaat Jong Geraardsbergen de uitdaging aan om te investeren in de jeugdwerking. Zo wordt er tijdens het tussenseizoen een extra terrein verlicht en worden 4 nieuwe kleedkamers gebouwd. In een tweede fase wordt de kantine uitgebreid.

Dit project is enkel mogelijk dankzij de medewerking van de stad Geraardsbergen die Jong Geraardsbergen een renteloze lening toekende.

Sportief zal elke jeugdploeg worden begeleid door een gediplomeerde trainer. Per leeftijdsgroep wordt beroep gedaan op een coördinator.

Het behalen van het Provinciaal label is een beloning voor het harde werk van trainers, oudercomité en bestuur. Onze spelers krijgen voortaan de gelegenheid om wedstrijden te spelen tegen talentvolle tegenstanders uit onze provincie. Het niveau van onze jeugdwerking in het algemeen en dat van onze spelertjes in het bijzonder, kan er enkel beter van worden.

Om de jeugdwerking nog meer glans te geven organiseert Jong Geraardsbergen van 11 tot 14 april een Paasstage voor kinderen van 6 tot 16 jaar.

Alle informatie en het inschrijvingsdocument vindt u terug op www.jonggeraardsbergen.be.